Best-on-the-go-snacks-and-meals

Najbolje užine i obroci za poneti

​Ideje za užine za dete od godinu dana do tri godine
Ukoliko u jaslicama traže da kada dovodite Vaše dete, donosite i ručak od kuće ili je Vašem detetu potrebna užina za poneti, može biti teško da smislite šta Vam je praktično da napravite, a da istovremeno bude i zdravo za njega. Ukoliko u frižideru i špajzu imate zdrave namirnice i dosta svežeg voća i povrća, za samo nekoliko minuta možete da napravite zdrav obrok.
 
Ovakvi obroci mogu biti vrlo praktični ako ćete provesti neko vreme sa Vašim detetom napolju ili ukoliko idete u posetu prijateljima i porodici. Da bi hrana bila zaštićena i da bi ostala sveža, koristite male torbe za hranu.
 
Jednostavna užina za decu:
• Banane imaju nutritivnu vrednost, praktične su za poneti, a deci je zabavno da ih ljušte.
• Odvojeno pakovani keksići mogu se jesti sa voćem i sirom.
• Kockice sira mogu taođe biti praktična i zdrava užina.
• Sendvič sa krem sirom ili puterom od kikirikija.
• Prirodni voćni frapei bez dodatka šećera, jer će više zasititi Vaše dete nego neki voćni sok.
Ideje za obroke za dete od godinu dana do tri godine
Gore navedena hrana je dobra kada Vam je potrebno da napravite jednostavnu užinu za poneti, ali za ozbiljniji obrok, kao što je ručak, nudimo Vam sledeće sugestije:
• Hleb sa celim zrnom sa paradajzom i sirom, frape i manja kruška.
• Hleb od celog zrna sa nemasnom slaninom ili ćuretinom, malo grožđa i porcija sira.
• Krekeri sa sirom, iseckana jabuka i čaša razblaženog prirodnog voćnog soka bez dodatog šećera.
• Salata sa testom, seckanim paradajzom i pestom, manja banana i šolja mleka.
• Tvrdo kuvano jaje, sendvič od crnog hleba, malo grožđa i šolja mleka.
• Sendvič sa tunjevinom sa seckanim krastavcem i kukuruzom i šolja mleka.
Korišćenjem sajta Aptaclub prihvatate korišćenje kolačića. Više informacija se nalazi u izjavi o privatnosti. Prihvati